Προβολή
  • Α.Αλκοολικοί
  • Νηφάλιοι
  • Alzhaimer
  • safeline
  • ΟΚΑΝΑ
  • Άλμα ζωής
  • ΚΕΘΕΑ
  • WWF
  • Χαμόγελο του Παιδιού
  • Ε.Ο.Μ
  • Πυξίδα
  • photo
Προβολή
Διαιτητική συνταγή για νούτολς με κρέας και λαχανικά (340 θερμίδες / μερίδα)
  • Μέγεθος γραμματοσειράς
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/08/2012

Υλικά (για 6 μερίδες):

600γρ. ωμά νούτολς από αυγό (4 σακουλάκια των 150γρ. ή 3 των 200γρ.) - 680 kcal

750γρ. ωμό χοιρινό ή κοτόπουλο καθαρισμένο από το εμφανές λίπος/δέρμα - 995 kcal

300γρ. κουνουπίδι - 85 kcal

200γρ. καρότα - 50 kcal

6 κουταλάκια γλυκού wok oil - 165 kcal

3 κουταλιές σούπας teriyaki sauce - 50 kcal

4 κουταλιές σούπας dark soya sauce - 10 kcal

Σύνολο θερμίδων ανά μερίδα: 340 kcal

Οδηγίες παρασκευής:

  1. Κόβουμε το κοτόπουλο ή το χοιρινό σε μακρόστενες λωρίδες πάχους 2-3 εκατοστών.
  2. Πλένουμε και κόβουμε το κουνουπίδι σε πολύ μικρές κεφαλές και το καρότο σε μέγεθος σπιρτόξυλων (julien)
  3. Σε ένα τηγάνι wok (αντίκολλητικό) σοτάρουμε το χοιρινό/κοτόπουλο σε 3 κ.γλ. wok oil.
  4. Αφαιρούμε το κρέας από το wok, προσθέτουμε τα λαχανικά (κουνουπίδι, καρότο) και τα σοτάρουμε σε 3 κ.γλ. wok oil.
  5. Σε μια ξεχωριστή βαθουλή κατσαρόλα κοχλάζουμε νερό και προσθέτουμε τα νούτολς. Τα αφήνουμε να βράσουν για περίπου 5-7 λεπτά και τα στραγγίζουμε καλά από το νερό.
  6. Προσθέτουμε στο wok το σοταρισμένο κρέας, τα στραγγισμένα νούτολς, το teriyaki sauce και το dark soya sauce.

 

Γεώργιος Γεωργίου
Culinary Instructor

Eυανθία Χριστοδούλου RD, M.Sc
Kλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λάρνακα

 

φωτογραφία
φωτογραφία

Το μέλι είναι γνωστό από αρχαιοτάτων χρόνων για τις διαιτητικές, βιολογικές και φαρμακευτικές του ιδιότητες.

φωτογραφία
φωτογραφία

Ο καφές αποτελεί για τους περισσότερους ανθρώπους μια ευχάριστη καθημερινή συνήθεια, που συνδέεται με στιγμές κοινωνικότητας, χαλάρωσής ή εγρήγορσης

Προβολή

Όποιος θέλει να κάνει ένα πολύ μεγάλο δώρο στον εαυτό του, ας αρχίσει να περπατάει με γρήγορο βήμα για 30 λεπτά την ημέρα: με αυτό τον τρόπο μπορεί να ελαττώσει σημαντικά τις πιθανότητες που έχει να αναπτύξει όχι ένα, ούτε δύο, αλλά 24 νοσήματα!

Η συστηματική γυμναστική μπορεί να μειώνει το ρυθμό γήρανσης του οργανισμού και να προσθέσει χρόνια στη ζωή, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Τη μελέτη πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σάαρλαντ, στη Γερμανία, οι οποίοι ζήτησαν από ομάδα 69 εθελοντών, ηλικίας 30 έως 60 ετών, να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής και προπονήσεως με βάρη.

Προβολή

Η έκθεση στον ήλιο, ιδιαίτερα το καλοκαίρι που η ηλιακή ακτινοβολία είναι εντονότερη, δεν επηρεάζει μόνο το δέρμα αλλά και τα μάτια μας. Η προστασία τους λοιπόν θα πρέπει να αποτελεί πάντοτε προτεραιότητα προκειμένου να αποφεύγονται οφθαλμολογικά προβλήματα που κυμαίνονται από τις απλές ρυτίδες γύρω απ’ αυτά έως κακοήθεις νεοπλασίες.

Προβολή
φωτογραφία
φωτογραφία

Δυστυχώς και στη χώρα μας είναι υπαρκτό το πρόβλημα του εθισμού από το διαδίκτυο και τα videogames, ιδιαίτερα σε άτομα μικρής ηλικίας.

φωτογραφία
φωτογραφία

Εάν ταλαιπωρείστε συχνά από πονοκεφάλους, πριν καταφύγετε στα παυσίπονα, ελέγξτε την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνετε.

φωτογραφία
φωτογραφία

Το κοκκίνισμα του δέρματος είναι το πρώτο στάδιο του μαυρίσματος. Αν πάθουμε ηλιακό έγκαυμα, πρέπει να βάλουμε αμέσως βούτυρο. Και ένα κοντομάνικο είναι λύση για να μη χαλάσει κανείς τα μπάνια του. Σωστά;

φωτογραφία
φωτογραφία

Η θερμοπληξία είναι μια εξαιρετικά επείγουσα ιατρική κατάσταση, απειλητική για τη ζωή, η οποία οφείλεται σε ανεπάρκεια ή σε δυσλειτουργία των θερμορυθμιστικών μηχανισμών του ανθρώπινου οργανισμού.

Προβολή
ΕκτύπωσηΠροεπισκόπηση Εκτύπωσης