Προβολή
  • Α.Αλκοολικοί
  • Νηφάλιοι
  • Alzhaimer
  • safeline
  • ΟΚΑΝΑ
  • Άλμα ζωής
  • ΚΕΘΕΑ
  • WWF
  • Χαμόγελο του Παιδιού
  • Ε.Ο.Μ
  • Πυξίδα
  • photo
Προβολή
Διαιτητική συνταγή για νούτολς με κρέας και λαχανικά (340 θερμίδες / μερίδα)
  • Μέγεθος γραμματοσειράς
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/08/2012

Υλικά (για 6 μερίδες):

600γρ. ωμά νούτολς από αυγό (4 σακουλάκια των 150γρ. ή 3 των 200γρ.) - 680 kcal

750γρ. ωμό χοιρινό ή κοτόπουλο καθαρισμένο από το εμφανές λίπος/δέρμα - 995 kcal

300γρ. κουνουπίδι - 85 kcal

200γρ. καρότα - 50 kcal

6 κουταλάκια γλυκού wok oil - 165 kcal

3 κουταλιές σούπας teriyaki sauce - 50 kcal

4 κουταλιές σούπας dark soya sauce - 10 kcal

Σύνολο θερμίδων ανά μερίδα: 340 kcal

Οδηγίες παρασκευής:

  1. Κόβουμε το κοτόπουλο ή το χοιρινό σε μακρόστενες λωρίδες πάχους 2-3 εκατοστών.
  2. Πλένουμε και κόβουμε το κουνουπίδι σε πολύ μικρές κεφαλές και το καρότο σε μέγεθος σπιρτόξυλων (julien)
  3. Σε ένα τηγάνι wok (αντίκολλητικό) σοτάρουμε το χοιρινό/κοτόπουλο σε 3 κ.γλ. wok oil.
  4. Αφαιρούμε το κρέας από το wok, προσθέτουμε τα λαχανικά (κουνουπίδι, καρότο) και τα σοτάρουμε σε 3 κ.γλ. wok oil.
  5. Σε μια ξεχωριστή βαθουλή κατσαρόλα κοχλάζουμε νερό και προσθέτουμε τα νούτολς. Τα αφήνουμε να βράσουν για περίπου 5-7 λεπτά και τα στραγγίζουμε καλά από το νερό.
  6. Προσθέτουμε στο wok το σοταρισμένο κρέας, τα στραγγισμένα νούτολς, το teriyaki sauce και το dark soya sauce.

 

Γεώργιος Γεωργίου
Culinary Instructor

Eυανθία Χριστοδούλου RD, M.Sc
Kλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λάρνακα

 

φωτογραφία
φωτογραφία

Το τζίντζερ συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο ισχυρά φυτά που συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας μας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε το τζίντζερ.

φωτογραφία
φωτογραφία

Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον για την περίφημη μεσογειακή δίαιτα, καθώς όλο και περισσότερες μελέτες αναδεικνύουν την υπεροχή της, έναντι άλλων αντίστοιχων μοντέλων διατροφής.

Προβολή

Το άγχος και ο φόβος είναι συναισθήματα που συνοδεύουν την απάντηση του οργανισμού στον κίνδυνο ή την απειλή. Όταν οι πρόγονοι μας ζούσαν στις σπηλιές και έρχονταν αντιμέτωποι με κάποιον κίνδυνο, ήταν απολύτως ζωτικό να διαθέτουν κάποιον αυτόματο μηχανισμό, που θα τους βοηθούσε να αντιδράσουν πολύ γρήγορα (να επιτεθούν - μάχη - ή να τραπούν σε φυγή).

Η απόσπαση της προσοχής είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για να αντιμετωπίζετε όλες τις υποθετικές σκέψεις και τις ανησυχίες που δεν μπορείτε να ελέγξετε. Δεν τη συνιστούμε επ’ ουδενί για τις ανησυ­χίες που μπορείτε να ρυθμίσετε και για τις οποίες πρέπει να αναλάβετε δράση.

Προβολή

Ποιός θα μπορούσε να φανταστεί ότι μία μικρή τρίχα η οποία πολλές φορές διακρίνεται με δυσκολία θα μπορούσε να προκαλέσει μια φλεγμονή η οποία για να αντιμετωπιστεί μπορεί να χρειαστεί ακόμη και χειρουργείο;

Προβολή
φωτογραφία
φωτογραφία

Μύθος 1: Μπορώ να κολλήσω HIV αν βρίσκομαι κοντά σε οροθετικούς. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο ιός HIV δεν εξαπλώνεται μέσω του αγγίγματος, των δακρύων, του ιδρώτα ή του σάλιου. Δεν μπορεί κάποιος να κολλήσει από τα εξής:

φωτογραφία
φωτογραφία

Όχι ένα, ούτε δύο, αλλά πέντε ολόκληρα χρόνια από τη ζωή μας μάς κοστίζουν οι λοιμώξεις του αναπνευστικού - οι γνωστές μας «ιώσεις»

φωτογραφία
φωτογραφία

Ένα διατροφικό προϊόν, που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές και το οποίο κυκλοφορεί επίσημα, μετά από απόφαση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης είναι ασφαλώς το γάλα γαϊδούρας.

φωτογραφία
φωτογραφία

Η γυμναστική μπορεί να προφυλάξει το μυαλό από την κατάθλιψη μέσω άγνωστων έως τώρα επιδράσεων που ασκεί στους μυς, σύμφωνα με νέα μελέτη σε ποντίκια που επιβεβαιώθηκε και σε ανθρώπους.

Προβολή
ΕκτύπωσηΠροεπισκόπηση Εκτύπωσης